Har du noen gang kjent på forskjellighet i et arbeidsmiljø? Har du tenkt at det kan ha vært kimen til en konflikt? I dette kurset vil du bli kjent med din egen og andres kommunikasjonsstil og øke din forståelse for forskjellighet i kommunikasjon. Du vil kommunisere mer effektivt, skape positive relasjoner og nå dine mål! Du vil se de rundt deg i et nytt lys og få ny og verdifull innsikt!
Hva du som kommuniserer må gjøre for å nå igjennom til ulike medarbeidere, har aldri vært mer relevant, spesielt i disse hjemmekontor tider hvor folk sjelden møttes. Hvilke faktorer som skal til for å lykkes med å skape gode samtaler er det sentrale i dette kurset.- Tone Thorstensen, Daglig leder Medco dinHMS avd. Agder
Forskjellighet skaper ofte friksjon i et arbeidsmiljø. Med et felles rammeverk for kommunikasjon bidrar denne forskjelligheten til mer effektive team og reduserer faren for konflikter.
Bedrifter