Varighet
1 dag
Format
Klasserom og digitalt
Format
Klasserom og digitalt
Pris
7 990,-
Språk
Norsk
Språk
Norsk

Om kurset

Innhold:

De aller fleste ønsker en kultur hvor alle forplikter seg til å yte utmerket service, hvor alle medarbeiderne har myndighet til å løse problemer og gi gode opplevelser for kundene. Det er frustrerende å vedkjenne at egen organisasjon mangler tankesett og praksis hvor alle leverer utmerket service. Enkelte ansatte mangler kanskje forståelse for at man har interne kunder de må yte god service til. Dette kan resultere i friksjon og dårligere samarbeid.

Når medarbeidere verken blir trent i hva utmerket kundeservice innebærer eller gitt myndighet i utøvelsen, kan det resultere i en kultur hvor ansatte ikke tar vare på sine kunder slik de burde. Og kanskje enda verre, ansatte som ikke er villige til å gi det lille ekstra - noe som igjen kan resultere i at kunden heller går til konkurrentene.

Ansatte og kunder fortjener å føle seg verdsatt. I Blanchards workshop Legendarisk kundeservice, basert på boken Legendarisk Service, lærer deltakere hvordan de konsekvent leverer kundeservice som gir interne kunder den hjelpen de trenger, får eksterne kunder til å komme tilbake igjen og igjen, og som gir virksomheten et avgjørende konkurransefortrinn.

Kursinnhold

Agenda:

Testet og utprøvd modell for å bygge en serviceinnstilt kultur. Implementer legendarisk kundeservice i virksomheten gjennom et 1-dags workshop. Workshopen inneholder en rekke læringsaktiviteter, øvelser og videoeksempler.

Opplæringskrav

Praktisk info

Målgruppe for kurset:

• Ledere

Kursmateriell:

Inkludert i kursprisen

Format

Målgruppe

Forkunnskaper

Pris

7 990,-

Påmelding

Ta kontakt med oss for info og påmelding for kurset.